Dariusz Szpak (OX Media): Jasne zasady postępowania i czytelny proces decyzyjny

Dariusz Szpak (OX Media): Jasne zasady postępowania i czytelny proces decyzyjny
Tym razem z naszą Marketingową 11 zmierzy się Dariusz Szpak, prezes agencji kreatywnej OX Media.
O autorze
2 min czytania 2012-11-05

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

Kreatywne pomysły zapadające w pamięć odbiorców, które są zgodne z faktycznymi wartościami marki.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…

W latach 60tych pozyskanie klienta z branży automotive oznaczało przepustkę do świata najlepszych agencji kreatywnych. Podobnie było z nami, dzięki kampaniom dla marek Volkswagen Polska oraz Porsche Polska o OX Media zrobiło się głośno.

To, co jednak jeszcze mocniej motywuje nas do działania to wykorzystanie umiejętności zespołu OX Media do działań pro bono. Dzięki naszej ostatniej akcji charytatywnej: Bajki dla Nadii, unieśliśmy się parę centymetrów nad ziemią… poczucie, że Twoja praca może uratować czyjeś zdrowie lub życie jest niewypowiedzialne.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Stworzenie zespołu, który ma w sobie tyle pasji i energii, aby niezależnie od okoliczności dawać z siebie 200%.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Kampania 123market, w której zwiększyliśmy ilość konwersji w ciągu 9 miesięcy o 450%, przy wcześniejszych bardzo wysokich współczynnikach.

Kampania interaktywna „Małe jest Wielkie” dla Volkswagena, dzięki której przeprowadziliśmy wirtualne jazdy próbne i pozwoliliśmy użytkownikom dotknąć nowego modelu VW.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Za świetny insight i połączenie online z offline:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za emocje, wirusowość i humor:

Za zbudowanie niesamowitego zaangażowania, skalę i efekty:


6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Video mapping, ponieważ możliwość bezpośredniego sprawdzenia kurtki, stolika czy nawet samochodu, którym jeździ ulubiony aktor, piosenkarz lub celebryta może być bardzo silnym impulsem zakupowym

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

QR kody, dużo lansu – mała konwersja.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Jasne zasady postępowania i czytelny proces decyzyjny.

Otworzenie się na konstruktywną krytykę nie tylko agencji, ale także Klienta.

Kreatywność kampanii wykorzystana dla efektów Klienta, a nie rozgłosu agencji.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Rozmowy ze swoją podświadomością i wyobraźnią.

Rozmowy z partnerami biznesowymi podczas lunchu.

Rozmowy 24h z najbliższymi współpracownikami.

Rozmowy z przypadkowo spotkanymi ludźmi w podróży, w windzie, w piekarni.

Rozmowy z przyjaciółmi z branży.

Rozmowy z każdym, bo każdy ma coś ciekawego do powiedzenia… i może stanowić kiedyś grupą docelową 😉

Rozmowy.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

Uzupełniłbym brakujące fragmenty muru chińskiego polskimi koszulkami. Całość podchwycona przed media szybko okrążyłaby e-Azję i e-świat.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Jak powiedział Kartezujsz: „Znajdź pracę, którą lubisz, a do końca życia nie będziesz pracował.”

Żadna inna praca nie dostarcza mi tyle adrenaliny i energii na każdy nowy dzień.