1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
Kreatywne pomysły zapadające w pamięć odbiorców, które są zgodne z faktycznymi wartościami marki.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…
W latach 60tych pozyskanie klienta z branży automotive oznaczało przepustkę do świata najlepszych agencji kreatywnych. Podobnie było z nami, dzięki kampaniom dla marek Volkswagen Polska oraz Porsche Polska o OX Media zrobiło się głośno.
Zobacz również
To, co jednak jeszcze mocniej motywuje nas do działania to wykorzystanie umiejętności zespołu OX Media do działań pro bono. Dzięki naszej ostatniej akcji charytatywnej: Bajki dla Nadii, unieśliśmy się parę centymetrów nad ziemią… poczucie, że Twoja praca może uratować czyjeś zdrowie lub życie jest niewypowiedzialne.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
Stworzenie zespołu, który ma w sobie tyle pasji i energii, aby niezależnie od okoliczności dawać z siebie 200%.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Kampania 123market, w której zwiększyliśmy ilość konwersji w ciągu 9 miesięcy o 450%, przy wcześniejszych bardzo wysokich współczynnikach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania interaktywna „Małe jest Wielkie” dla Volkswagena, dzięki której przeprowadziliśmy wirtualne jazdy próbne i pozwoliliśmy użytkownikom dotknąć nowego modelu VW.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Za świetny insight i połączenie online z offline:
Za emocje, wirusowość i humor:
Za zbudowanie niesamowitego zaangażowania, skalę i efekty:
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
Video mapping, ponieważ możliwość bezpośredniego sprawdzenia kurtki, stolika czy nawet samochodu, którym jeździ ulubiony aktor, piosenkarz lub celebryta może być bardzo silnym impulsem zakupowym
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
QR kody, dużo lansu – mała konwersja.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Jasne zasady postępowania i czytelny proces decyzyjny.
Otworzenie się na konstruktywną krytykę nie tylko agencji, ale także Klienta.
Kreatywność kampanii wykorzystana dla efektów Klienta, a nie rozgłosu agencji.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Rozmowy ze swoją podświadomością i wyobraźnią.
Rozmowy z partnerami biznesowymi podczas lunchu.
Rozmowy 24h z najbliższymi współpracownikami.
Rozmowy z przypadkowo spotkanymi ludźmi w podróży, w windzie, w piekarni.
Rozmowy z przyjaciółmi z branży.
Rozmowy z każdym, bo każdy ma coś ciekawego do powiedzenia… i może stanowić kiedyś grupą docelową 😉
Rozmowy.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
Uzupełniłbym brakujące fragmenty muru chińskiego polskimi koszulkami. Całość podchwycona przed media szybko okrążyłaby e-Azję i e-świat.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Jak powiedział Kartezujsz: „Znajdź pracę, którą lubisz, a do końca życia nie będziesz pracował.”
Żadna inna praca nie dostarcza mi tyle adrenaliny i energii na każdy nowy dzień.