Dzięki spotom powstałym w wyniku tej współpracy możemy się dowiedzieć, że krakowska sucha jest najlepsza do czytania, doskonale nadaje się na szybką przekąskę, a także dyskretny posiłek podczas zebrania.
Zobacz również
Reklamy są dowcipne i pełne dystansu.
Zobaczcie sami:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania krakowskiej suchej przypomina nam inną, również bardzo udaną reklamę:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Niedawno głośno było również o kampanii Orange nawiązującej stylistyką do Gry o tron:
PS 3
Zobaczcie także bardzo oryginalną promocję konferencji dla programistów. Całość materiału tutaj >>
PS 4
Kampania ASzdziennika przypomina akcję BuzzFeeda, który również zaczął wydawać reklamy. Pisaliśmy o tym tutaj >>
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!