Reklama dnia: Czy Twoje dziecko wie, jak wygląda jeż? Okazuje się, że odpowiedź nie zawsze jest oczywista

Reklama dnia: Czy Twoje dziecko wie, jak wygląda jeż? Okazuje się, że odpowiedź nie zawsze jest oczywista
Jeszcze nie tak dawno, kiedy nowe technologie nie rządziły w każdym domu, dzieci spędzały najczęściej wolny czas na podwórku z rówieśnikami.
O autorze
0 min czytania 2016-08-29

Dziś jest zupełnie inaczej. Można się spierać, czy to dobrze czy źle. Faktem jest jednak, że dużo dzieci ma przez to bardzo ograniczony kontakt z naturą.  

Zobaczcie przesympatyczny filmik, w którym dzieci po raz pierwszy stykają się ze światem dzikiej przyrody: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

Z innej reklamy, o której pisaliśmy wcześniej w naszym cyklu, wynika, że dzieci spędzają na dworze mniej czasu niż więźniowie. Cały artykuł możecie przeczytać tutaj >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Reklama, która jeszcze lepiej uświadamia różnice pokoleniowe pod względem spędzania wolnego czasu:

PS 3

Problem nie dotyczy oczywiście tylko dzieci:

PS 4 

Na koniec reklama, w której dzieci w oryginalny i „namacalny” sposób poznają nowe technologie: 

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!