Współpraca właśnie się zakończyła i Rinck postanowiło pożegnać swojego klienta w bardzo oryginalny sposób. Agencja zadedykowała mu piosenkę. Co jednak najważniejsze – samodzielnie ją zrealizowała. W ten sposób zachęca Gorton’s Seafood do powrotu w niedalekiej przyszłości.
Zobacz również
Zobaczcie sami, jak to wyszło:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Piosenką można zareklamować również konferencję dla programistów. Pisaliśmy o tym tutaj >>
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
ASZdziennik może nie śpiewająco, ale również bardzo oryginalnie. Zobaczcie niekonwencjonalną reklamę suchej krakowskiej, która pojawiła się zaledwie wczoraj w naszym cyklu.
PS 3
Reklama serialu poprzez naukę języka hiszpańskiego? To również Was zaskoczy! Zobaczcie tutaj >>
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!