Reklama dnia: ASZDziennik reklamuje Kiełbasę krakowską suchą

Reklama dnia: ASZDziennik reklamuje Kiełbasę krakowską suchą
ASZdziennik znowu pokazuje swoje poczucie humoru. Tym razem wydawca rozpoczął współpracę z producentem Kiełbasy krakowskiej suchej marki Olewnik.
O autorze
0 min czytania 2016-09-13

Dzięki spotom powstałym w wyniku tej współpracy możemy się dowiedzieć, że krakowska sucha jest najlepsza do czytania, doskonale nadaje się na szybką przekąskę, a także dyskretny posiłek podczas zebrania. 

Reklamy są dowcipne i pełne dystansu.

Zobaczcie sami:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Kampania krakowskiej suchej przypomina nam inną, również bardzo udaną reklamę:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niedawno głośno było również o kampanii Orange nawiązującej stylistyką do Gry o tron:



PS 3

Zobaczcie także bardzo oryginalną promocję konferencji dla programistów. Całość materiału tutaj >>

PS 4 

Kampania ASzdziennika przypomina akcję BuzzFeeda, który również zaczął wydawać reklamy. Pisaliśmy o tym tutaj >>

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!