Sztuka opowiedziana alfabetem biznesu. HP Inc Polska partnerem jubileuszowego Łódź Design Festival

HP Inc Polska od lat tworzy rozwiązania technologiczne dla ludzi i biznesu, czerpiąc inspirację z otoczenia i dynamiki zachodzących zmian. Bogata oferta produktów łączy elementy sztuki nowoczesnego designu z technologią.
O autorze
2 min czytania 2016-09-15

Firma chętnie wspiera najciekawsze wydarzenia pozwalające doświadczać i smakować nowego spojrzenia na świat biznesu i designu. Do takich niewątpliwie należy Łódź Design Festival. W tym roku firma HP Inc z okazji 10. i jubileuszowej edycji objęła partnerstwo nad tym jednym z najważniejszych eventów w Europie Środkowo-Wschodniej poświęconych projektowaniu.  

Łódź Design Festival to jedno z tych wydarzeń, na którym nie mogło nas zabraknąć. Firma HP Inc od lat bacznie obserwuje kierunki rozwoju i zastosowania sztuki i designu i stara się je implementować do oferty swoich produktów, zwłaszcza z kategorii Premium, czyli takich, które nie tylko niezawodnie działają, ale i które możemy odbierać wszystkimi zmysłami – powiedział Jacek Żurowski, Prezes i Dyrektor Zarządzający HP Inc Polska. „Przykładem jest chociażby laptop HP Spectre 13, jeden z najsmuklejszych, utrzymany w eleganckiej stylistyce świata mody haute-couture. Niegdyś tego rodzaju urządzenie mogłoby uchodzić za niszowy produkt dla koneserów piękna, dziś to niemal tzw. must have.” – dodaje. 

Łódź Design Festival to 11 inspirujących dni obejmujących wystawy, wykłady, warsztaty i wydarzenia w mieście, adresowane do przedsiębiorców chcących zgłębić temat roli designu w rozwoju i wzmacnianiu biznesu. Dla projektantów i designerów to naturalna przestrzeń spotkań z biznesem i rozmów o roli i więzi łączącej sztukę z biznesem. Dla biznesu to uczta dla zmysłów i studnia inspiracji do tego, by tworzyć funkcjonalne i niezawodne urządzenia codziennego użytku, podane w nietuzinkowej estetycznie formie. Festiwal, pod hasłem przewodnim „Tożsamość” odbędzie się w dniach 13-23 października w Łodzi, jednym z ważniejszych ośrodków kultury w Polsce. 

„Coraz więcej z nas lubi się otaczać nie tylko mobilnymi i niezawodnymi, ale i pięknymi przedmiotami, zwłaszcza komputerami czy tabletami, z którymi nie rozstajemy się przez co najmniej 8 godzin dziennie. Co więcej, nowoczesny sprzęt to również nasza wizytówka, i w biznesie działa wedle zasady „pokaż mi swój laptop, a powiem Ci kim jesteś”. My w Łodzi pokażemy HP Elite x 2 1001. Z niecierpliwością czekamy na kolejną odsłonę festiwalu – wiemy, że możemy liczyć na dużą dawkę inspiracji i bodźców dla zmysłów, które następnie przekujemy w biznes.” – dodał Jacek Żurowski. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trakcie festiwalu zaplanowane w programie filmy towarzyszące flagowym wystawom wydarzenia, jak make me!, must have oraz wystawie jubileuszowej, zostaną wyświetlone na 20 tabletach HP Elite x 2 1011. Biznesowy tablet „2 w 1” z dotykowym wyświetlaczem IPS jest jednym z tych urządzeń, które zaskakują nie tylko urodą i designem, ale również funkcjonalnością i długim czasem pracy na baterii. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing