Jest emitowana na platformach internetowych i telewizyjnych VIACOM, w prasie (Playboy, CKM i Fakt) oraz na platformach: Interia.pl i Media Impact Polska i w social mediach.
„Blok Ekipa” to animowany serial Bartosza Walaszka (autora m.in. serialu „Kapitan Bomba”), który ironicznie odnosi się do polskiej rzeczywistości. Serial na YouTube przyciąga niemal 800 000 subskrybentów, a najpopularniejsze odcinki notują ponad 2 miliony odsłon.
Zobacz również
Agencja Cyber Kids on Real stworzyła koncepcję kreatywną kampanii, zrealizowała wszystkie jej formaty oraz przygotowała landing page: http://blokekipa.comedycentral.pl z rozrywkowym kontentem, konkursem i grą.
Wymyślając kampanię dla tak wyrazistego serialu, kreacja musi znajdować się w jego estetyce. Dzialiśmy w jego przestrzeni, nie tworząc alternatywnego, zbędnego kontentu. W świat „Blok Ekipy” zaimplementowaliśmy spójną z serialem ideę, stąd hasło przewodnie kampanii „Kto nie chciał nosić teczki, musi dźwigać broweczki.” – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real Cyber Kids on Real współpracuje z Comedy Central od 2015 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing