Innogy zaraża dobrą energią w internecie z Cube Group

Trwa internetowa odsłona jesiennej kampanii "Miło Cię widzieć" w kanałach digital, w ramach której RWE Polska oficjalnie zmienia nazwę oraz logotyp – za działania online w całości odpowiada Cube Group.
O autorze
1 min czytania 2016-09-27

Celem kampanii, która rozpoczęła się we wrześniu i będzie emitowana w internecie do końca roku, jest dotarcie do jak największej liczby warszawiaków z informacją o rebrandingu oraz pokazanie im, że wszystko, co ich otacza, zasilane jest energią od innogy. – Kampania online – obok szerokich działań outdoor, ambient, komunikacji na ekranach w autobusach i metrze, citylightach i kinach – jest jednym z najistotniejszych elementów cyklu działań związanych z rebrandingiem RWE w innogy, stanowiąc w kreacjach platformę przepływu dobrej energii i podkreślając innowacyjny kierunek rozwoju marki – mówi Elżbieta Łaszczewska, ekspert z działu Digital i Innowacje innogy Polska.

Do zadań Cube Group należą strategia komunikacji online, planowanie i zakup mediów (display, programmatic, mobile, e-mail marketing), przygotowanie kreacji m.in. dostosowanych do kontekstu emisji, analityka i bieżąca optymalizacja. Za działania związane z kampanią rebrandingową innogy w pozostałych kanałach odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przy wsparciu POSSIBLE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj