VideoWars – spotkanie najlepszych fachowców z rynku multiscreen już 15 listopada w Warszawie

Telewizja i wideo w internecie pochłaniają dziś grubo ponad połowę budżetów reklamowych w Polsce. Już 15.11 w Warszawie o roli i przyszłości tych mediów w biznesie reklamowym porozmawiają pierwszoligowi fachowcy z rynku TV, wideo, agencji i wydawców.
O autorze
1 min czytania 2016-09-28

VideoWars by ScreenLovers to pierwsza taka konferencja o telewizji i wideo. Jej uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Czy reklama na Youtube naprawdę dostarcza wyższe ROI niż reklama w TV?
  • Które serwisy VOD spoza pierwszej ligi mają szansę przetrwać w modelu finansowania reklamą?
  • Dlaczego farmaceutyki aż tak mocno doinwestowują telewizję, a po co w ogóle reklamują się w niej marki luksusowe?
  • Dlaczego naziemna telewizja cyfrowa nie wywołała fali cord-cuttingu w Polsce i czy operatorzy płatnej TV mają powody do obaw?

Na VideoWars wystąpią m.in. Marcin Bogłowski, szef badań i rozwoju produktu reklamowego TVN Media, Michał Brański, VP grupy WP, Katarzyna Para, kierownik komunikacji marketingowej USP Zdrowie, Tomasz Bruss, szef Mediafarm, Edward Korbel, ekspert ds. badań z SW Research, Jakub Bierzyński, CEO OMD, czy Łukasz Pytlewski, dyrektor badań MEC.

Głównym organizatorem VideoWars jest ScreenLovers, a partnerami wydarzenia są m.in. MEC, OMD, Mediafarm, Filmbox i SW Research. Patronem medialnym imprezy jest Nowy Marketing.

Więcej informacji o imprezie na www.videowars.screenlovers.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj