LifeTube zapewni obsługę managerską wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo, a markom umożliwi współpracę z topowymi gamerami i streamerami (o łącznej liczbie 3 000 000 stałych widzów).
Dzięki strategicznej współpracy z Fantasy Expo sieć partnerska LifeTube chce otworzyć przed markami – również tymi spoza branży gier i technologii – świat e-sportu, który jest obecnie jednym z najszybciej rozwijących się segmentów na rynku. Zgodnie z trendem multiplatform firmy będą oferowały markom wykorzystanie wszystkich dostnępnych kanałów komunikacji digital influecenrów – w tym streaming (trannsmitowanie gier na żywo) na platformach, takich jak Twitch. Dodatkowo, współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli markom na dotarcie do nowych grup docelowych (tzn. 3 000 000 fanów gamingu i e-sportu – subskrybentów nowych kanałów przyłączonych do sieci LifeTube).
Zobacz również
Razem stworzyliśmy największy gamingowy sektor w regionie CEE. Dzięki temu chcemy do świata e-sportu i gamingu wprowadzić marki nie tylko z branży gier i technologii. Tak jak drużyny czy wydarzenia sportowe nie są sponsorowane tylko przez marki związane ze sportem – tłumaczy Kamil Górecki, przedstawiciel zarządu Fantasy Expo. Chcemy pokazać reklamodawcom, że gaming to świat zaangażowanych widzów, wiernych fanów, profesjonalnych graczy i kreatywnych twórców – dodaje Krzysztof Stypułkowski z Fantasy Expo.
Jak przekonuje Górecki, Fantasy Expo (które jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią gamingową w Polsce) od dawna poszukiwała partnera, który będzie miał podobne spojrzenie na e-sport i gameplay’e, a jednocześnie będzie dysponował szeroką wiedzą z zakresu współpracy z markami, optymalizacji kanałów i produkcji wideo. – Twórcy współpracujący dotychczas z Fantasy Expo, wchodząc do sieci LifeTube, otrzymają u nas profesjonalną opiekę managerską, wsparcie techniczne oraz pomoc na etapie produkcji. Nowi gamerzy i steamerzy będą mieli okazję współpracować z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w Polsce. Zadbamy również o monetyzację wszystkich ich kanałów i mediów społecznościowych – dodaje Paweł Stano, prezes LifeTube.
Do tej pory LifeTube współpracował z Fantasy Expo przy organizacji największych w Polsce festiwali YouTube – Orange Video Fest i Nju Winter Games. Współpraca z zespołem oraz twórcami związanymi z Fantasy Expo dawała nam do tej pory rekordowe efekty: 12 tysięcy osób odwiedzających OVF czy 8 tys. fanów gamingów i e-sportu podczas Winter Games to nasze wspólne osiągnięcia – mówi Michał Kołodziej, Head of Gaming w LifeTube. Czeka nas dużo pracy, ale po EsportNow2016 i rekordowym sezonie #3 ligi #FantasyExpoChallenge możemy nieskromnie powiedzieć, że damy radę! – uzupełnia Kamil Górecki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do tej pory w sieci LifeTube zrzeszonych było 250 kanałów – w tym tacy gamerzy, jak: Remigiusz Maciaszek, Tivolt, Seto, GrabaGra, Ziemniak, Kaiko, Seto, Drollercaster, Sheo, PLKD, Kaluch. Do największgo niemiędzynarodowego MCN-a w Europie dołączą obecnie Twórcy współpracujący z Fantasy Expo: Izak, Nervarien, Dis, InetkoxTV, Arquel, Kubon, MKRR3, i EsportNow. Łącznie śledzonych przez 3 000 000 stałych widzów, fanów e-sportu, technologii i gier wideo. Tym samym LifeTube znacznie poszerzy ofertę dla marek z sektora gamingowego i technologicznego. – Współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli nam poszerzyć ofertę LifeTube o umożliwianie markom angażowania nowych grup docelowych i realizację kampanii opartych, np. o platformy do streamingu, takie jak Twitch – mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing