Głównym celem konkursu jest zachęcenie projektantów do poszerzania horyzontów poprzez eksperymentowanie i zainspirowanie ich do dalszego szlifowania swoich umiejętności. Motywem przewodnim tegorocznej edycji konferencji, jak i konkursu są Inspiracje. W związku z tym zaczynając właśnie od zainspirowania się, każdy uczestnik ma za zadanie stworzyć własną interpretację graficzną logo Projekcji. Ponadto, do nadesłanego projektu wymagane jest załączenie próbki inspiracji, która zapoczątkowała pracę nad zadaniem. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć Inspirację oraz jej Interpretacji jako całość.
Spośród nadesłanych prac zostaną wybrane najciekawsze projekty, które zostaną zaprezentowane na wernisażu podczas konferencji. Dwudziestu finalistów wyłoni grono uznanych projektantów oraz specjalistów z dziedziny designu – Jury w składzie: Oskar Podolski (OESU), Angelika Gromotka (STGU), Bartek Walczuk (180HB + Jung Von Matt) i Łukasz Słotwiński (NC+)). Podczas Projekcji, uczestnicy wydarzenia wybiorą najlepszy projekt, którego autor otrzyma specjalną statuetkę.
Zobacz również
Szczegóły, Regulamin i Szablon dostępne są na stronie.
Terminy:
Rozpoczęcie konkursu: 15.09.2016
Termin nadsyłania prac: 15.10.2016
Ogłoszenie finalistów: 21.10.2016 Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wystawa prac finalistów: 05.11.2016
Ogłoszenie zwycięzcy: 05.11.2016.
Słuchaj podcastu NowyMarketing