Siedemnasta edycja organizowanej od 2000 r. imprezy odbywa się pod hasłem „Na styku” i za cel stawia sobie opis zjawisk konsumenckich powstających w wyniku nakładania się na siebie obszarów i dziedzin.
Najciekawsze, co obecnie obserwujemy, zarówno w życiu społecznym, jak i w biznesie, dzieje się na styku, po przekroczeniu granic, w nakładaniu się na siebie więcej niż jednej dziedziny czy sposobu działania. Dlatego ważną umiejętnością marketingu staje się zderzanie tego, co wcześniej się nie stykało, eksperymentowanie, łączenie i nakładanie. Wobec tych procesów, które już się toczą, musimy się uczyć zadawać nowe pytania i inaczej badać to, co przekracza granice. – mówi dr Agata Grabowska, przewodnicząca Rady Programowej tegorocznego Kongresu Badaczy.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W programie Kongresu znalazło się ponad 40 wystąpień dotyczących trendów, marek, stylów życia, gender, pokoleń, przyszłości oraz metodologii. Nowością tegorocznej formuły kongresowej są 3 warsztaty narzędziowe: Behavioral Change, Consumer Trends i Design Research. Organizatorzy zadbali także o wydarzenia towarzyszące: Congress Expo oraz branżowe Research Mix Party.
Organizatorami wydarzenia są: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii. Sponsorem Głównym jest Panel Ariadna, sponsorami Predictive Solutions oraz Kantar TNS.
Więcej informacji: www.kongresbadaczy.pl
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing