Autorem kampanii, w której wzięło udział wiele gwiazd i znanych osobistości, jest agencja San Markos przy współpracy z agencją strategiczną Melting Pot. Sesję zdjęciową wyprodukowała agencja Purple Talents postprodukcję wykonał Plupart.
Liczba bezdomnych psów rośnie w Polsce z roku na rok. Szacuje się, że na dzień dzisiejszy w schroniskach przebywa ich 100 tysięcy. Kolejne 400 tysięcy jest pod opieką fundacji działających na terenie naszego kraju. Adopcje głównie dotyczą psów młodych, a podstawą wyboru zwierzęcia są najczęściej czynniki czysto subiektywne, jak na przykład uroczy wygląd. Niestety, wiele takich adopcji z powodu niedopasowania charakterów, stylu życia itd. kończy się powrotem psa do schroniska.
Zobacz również
Cel, jaki postawiła przed sobą Fundacja Zwierzęca Polana to pomoc w dopasowaniu jak największej liczby bezdomnych dorosłych psów do idealnych dla nich rodzin czy właścicieli. Adopcja jest szansą na znalezienie „psiej połowy” na całe życie. Dobrze dopasowany do ludzi pies może stać się idealnym przyjacielem dla dzieci, towarzyszem, dzięki któremu starsi ludzie będą bardziej aktywni, a biegacz nie będzie czuł się samotny podczas swojego treningu… Tak idealne dopasowanie jest możliwe dzięki Fundacji, która w ciągu 4 lat swojej działalności przeprowadziła ok. 700 adopcji i która wie wszystko o swoich podopiecznych. Charaktery i potrzeby psów są dokładnie analizowane poprzez wywiady środowiskowe i behawioralne obserwacje zwierząt w domach tymczasowych.
Po emisji 3 spotów telewizyjnych pokazujących efekty niedopasowania psów publikujemy 6 layoutów pokazującyh w humorystyczny, przerysowany sposób jak wygląda życie z prawdziwym kompanem. Psem, który w każdej sytuacji jest ze swoim właścicielem, podziela jego pasje, tworzy zgraną drużynę.
W sesji zdjęciowej wzięli udział:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Karolina Korwin Piotrowska / dziennikarka
- Julia Pogrebińska / aktorka
- Wojciech Włodarczyk / siatkarz
- Karol Bedorf /mistrz MMA
- Kamil Pawelski / blog modowy Ekskluzywny Menel
- Katarzyna Warnke/ aktorka
Kampanię zrealizowali:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Fotograf – Tomek Kordek
- Produkcja – Anna Skała / Purple Talents
- Postprodukcja – Krzysztof Radzikowski/ Plupart
- Fryzjer/ makijażysta- Sławek Oszajca
- Stylizacja / Kostiumy – Monika Rybakiewicz