Lubelska to marka, która wyznacza trendy w kategorii alkoholi smakowych w Polsce i znana jest z szerokiej palety naturalnych smaków, żywych kolorów oraz różnych pojemności. Aby jeszcze lepiej oddać innowacyjny charakter marki, Stock Polska postanowił odświeżyć jej wizerunek. Co się zmieniło? Butelka w wariancie 500 ml zyskała nowy kształt, który wzmacnia jakość produktu i daje mu bardziej wyszukany wygląd. Dzięki temu Lubelska, do tej pory kojarzona przede wszystkim z dobrą zabawą i imprezowym starterem – co nadal pozostaje w duchu marki – teraz sprawdzi się także podczas eleganckich okazji, a butelka świetnie będzie prezentować się na stole.
Dla wielbicieli mniejszych pojemności Stock przygotował coś wyjątkowego – butelka Lubelskiej w wariancie 200 ml będzie wierną kopią wersji półlitrowej. Rebranding dotyczy także etykiety, która stała się bardziej czytelna i uwydatnia to, co skradło serca i podniebienia konsumentów – owocowe smaki. Soczyste grafiki z pewnością wyróżnią Lubelską na sklepowych półkach i będą cieszyć oko na eleganckich stołach.
Zobacz również
Rebranding marki to odpowiedź Stock Polska na wymagające oczekiwania konsumentów i kolejny krok w rozwoju portfolio firmy. Zależało nam, żeby nowy design jak najlepiej komunikował główne atrybuty marki – jej jakość, naturalne, owocowe smaki oraz pozytywne nastawienie do życia. Dzięki zmienionej butelce Lubelska z powodzeniem sprawdzi się także podczas bardziej eleganckich okazji – powiedziała Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager, Stock Polska.
Rebranding dotyczy wszystkich pojemności wódki Lubelska. Rebranding marki będzie wspierany w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.
Lubelska o pojemności 500 i 100 ml w nowym wydaniu jest już dostępna na rynku. Wkrótce na półki trafi również nowa odsłona butelki 200 ml.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing