Filozofia Arc polega na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w kanałach sprzedaży. Dzięki połączeniu wiedzy i doświadczenia Leo Burnett przy współpracy z ARC Worldwide poszerzyła swoje kompetencje jako firma, która specjalizuje się w komunikacji i aktywacji marek w obszarze handlu, takich jak shopper marketing, eCommerce, design, in-store. T-Mobile Polska dostrzegając istotny wzrost kompetencji Leo Burnett w tych zakresach wzmacnia z nią swoją współpracę w ramach BTL i shopper marketingu. Planuje także zawiązanie jej w zagadnieniach e-commerce.
W związku z tym powierzył Leo Burnett zadania: opracowania dla T-Mobile nowej strategii komunikacji BTL i identyfikacji wizualnej. Odpowiedzialna za to jest Agencja ARC, która zajmie się kreacją i produkcją wszystkich materiałów reklamowych T-Mobile. Równolegle firmy zdecydowały także o wygaszeniu współpracy w obszarze ATL.
Zobacz również
Grupa Leo Burnett współpracuje z T-Mobile Polska (wcześniej Erą) od 20 lat, realizując w różnym stopniu i dla różnych marek Operatora zadania z zakresu ATL i BTL. M. in., w 2015 r., agencja Leo Burnett współtworzyła nowe pozycjonowanie dla marki T-Mobile w Polsce oraz brała udział przy pracach nad nowymi koncepcjami komunikacyjnymi. Jest także autorem dwóch kampanii reklamowych:
- „Wydajesz jak chcesz”, która wspierała T-Mobile Usługi Bankowe.
- „Pojedynek”, w której Tomasz Kot wystąpił w duecie z Robertem Lewandowskim.