mBank nowym klientem buzz.

Agencja buzz., właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki mBank. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół programu PolecamBank.
O autorze
0 min czytania 2016-10-13

Do tej wyjątkowej, mobilnej i dynamicznej kampanii Rekomenduj.to zaprosiło kilka tysięcy Ambasadorów, aktywnie korzystających z produktów mBanku. W akcji tej Rekomenduj.to wspólnie z mBankiem promuje siłę rekomendacji i poleceń, pod hasłem: Polecanie się opłaca! Skuteczne polecenie produktów mBanku, zakończone założeniem konta przez znajomego, zamienia się w premię pieniężną. Natomiast aktywne uczestnictwo w social media inspirowane przez Rekomenduj.to nagradzane jest punktami, które Ambasador wymienia na nagrody. Dzięki takim dwutorowym działaniom Rekomenduj.to i mBank budują buzz wokół programu PolecamBank.