Cztery tematyczne spoty będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN, TVN Style, Puls czy Comedy Central. Pierwszy etap kampanii zaczął się 13 października 2016 i potrwa do końca miesiąca.
DaWanda zaczyna kampanię reklamową w telewizji serią nowych, tematycznych, 8-sekundowych spotów. Marka przez każdy z nich poklatkowo opowiada historię, wykorzystując różne produkty dostępne na platformie. Spoty “Wnętrze z duszą”, “Idealny pokój dziecka”, “Garderoba marzeń” oraz “Wyjątkowe prezenty od polskich twórców” przekrojowo prezentują ofertę ciekawych, autorskich produktów wykonanych przez polskich twórców w autorskich pracowniach.
Zobacz również
Wszystkie spoty można zobaczyć w kanale YouTube:
“Wnętrze z duszą”
“Pokój dziecka”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
“Garderoba”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
“Spot prezentowy”
Za koncept kreatywny odpowiada DaWanda.pl, natomiast produkcją spotu zajęło się studio Only Only.