…Plej. Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez Plej w ramach stałej umowy o współpracy zawartej w lipcu br.
Kampania komunikacyjna związana z premierą Iveco Daily Euro 6 oraz Nowego Stralisa zaplanowana została na październik 2016 roku. Jej głównym celem jest poinformowanie grupy docelowej (małe i średnie przedsiębiorstwa) o dostępności nowego modelu Iveco Daily z silnikami spełniającymi nowo obowiązującą normę emisji spalin Euro 6. – Chcieliśmy poinformować rynek o wprowadzeniu nowych pojazdów, a w szczególności podkreślić konsumentom unikalne cechy tych dwóch produktów.
Zobacz również
W przypadku Daily Euro 6 są to 3-litrowe silniki, które w połączeniu z pierwszą w tej klasie 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów dają większą moc, niższe zużycie paliwa oraz najmniejsze całkowite koszty posiadania i użytkowania pojazdu. Natomiast komunikacja Nowego Stralisa to przede wszystkim uwydatnienie wydajności i rentowności eksploatacji tego ciągnika siodłowego. Informujemy o znacznej redukcji zużycia paliwa, którą uzyskaliśmy dzięki kompleksowemu pakietowi obejmującemu najnowocześniejsze wyposażenie, technologie i usługi dostosowane do potrzeb każdego przedsiębiorstwa transportowego – mówi Tomasz Wykrota, Product & Marketing Manager Iveco Poland.
Agencja Plej projektowo współpracuje z Iveco od 2014 roku, a w lipcu br. wygrała przetarg na kompleksową obsługę Iveco w Polsce. Na potrzeby kampanii launchingowej dla Iveco Daily Euro 6 oraz Nowego Stralisa, która jest pierwszym kompleksowym projektem zrealizowanym w ramach stałej umowy, przygotowała wszystkie kreacje i narzędzia komunikacji: strony produktowe, kampanie displayowe, e-mailingi, reklamy radiowe, adaptacje reklam prasowych, oklejenia pojazdów promocyjnych, a także materiały BTL do salonów oraz na potrzeby wydarzeń specjalnych: broszury i ulotki reklamowe, roll-upy, naklejki, balony, POS-y produktowe. Tomasz Wykrota: – Obie kampanie produktowe zrealizowane zostały we współpracy z agencją Plej. Mimo, że współpraca z Plej w tym obszarze realizowana jest od niedawna, przygotowanie obu kampanii przebiegło w sposób profesjonalny oraz terminowy. Utwierdza nas to w przekonaniu, że nawiązanie współpracy z agencją Plej było dobrą decyzją z naszej strony.
Za realizację działań przy tej kampanii odpowiadał zespół projektowy Plej w składzie: Anna Rezner (account manager), Agnieszka Stypa (creative group head), Aleksandra Jaczewska i Maciej Korzeb (graphic designerzy), Łukasz Sonn i Piotr Kowalski (DTP), Emilia Niedzielak (proofreader) oraz Jacek Budzikowski i Jarosław Frydrych (digital).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing