DHL Parcel oficjalnym partnerem „Sowiej Poczty”

W sobotę, 22 października kurierzy DHL Parcel z całej Polski doręczą najnowszą książkę „Harry Potter i przeklęte dziecko” z... sową na ramieniu. Firma rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Media Rodzina i została oficjalnym partnerem akcji „Sowia Poczta”.
O autorze
1 min czytania 2016-10-18

Nadchodząca premiera scenariusza opowiadającego o dalszych losach Harry’ego Pottera to wielkie wydarzenie. Z tej okazji wybrane księgarnie w całym kraju rozpoczną sprzedaż książki już w nocy z 21 na 22 października. Niestety nie każdy z fanów sagi o słynnym czarodzieju może pozwolić sobie na tak późną wizytę w sklepie. Dla tych, którzy tego dnia muszą pozostać w domu, ale chcieliby otrzymać upragniony egzemplarz książki w dniu premiery, DHL Parcel wraz z wydawnictwem Media Rodzina przygotowały specjalną atrakcję – „Sowią Pocztę”. 

– Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy może pojawić się na uroczystej premierze książki. Niektórzy mieszkają zbyt daleko, brakuje im czasu albo po prostu cenią sobie komfort doręczenia zakupu prosto do ich domu. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów zdecydowaliśmy się dostarczyć zamówienia pochodzące z przedsprzedaży książki już w sobotę, aby każdy z fanów sagi mógł otrzymać ją jak najszybciej – komentuje Igor Caban, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Polska.    

22 października do setek mieszkań osób, które kupią scenariusz w przedsprzedaży, korzystając ze strony mediarodzina.pl bądź serwisu allegro.pl, zapuka kurier DHL Parcel z wyjątkową przesyłką. Kurierów „Sowiej Poczty” będzie można rozpoznać po okolicznościowym identyfikatorach, a niektórzy z nich pojawią się u klientów w towarzystwie… sowy! Dodatkowo, przy zamówieniu egzemplarza ze strony wydawnictwa, klienci w przesyłce oprócz książki, znajdą także czarodziejski Certyfikat Doręczenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcieliśmy, by każdy czytelnik przygód Harry’ego mógł poczuć magiczną atmosferę, jaka towarzyszy premierze scenariusza. Z tego powodu wraz z DHL Parcel przygotowaliśmy wyjątkową „Sowią Pocztę”. Oczywiście nie zapomnieliśmy również o osobach, które będą świętować premierę razem z nami. Dla nich także przewidujemy wiele atrakcji – zapowiada Eliza Wandtke, Kierownik Marketingu wydawnictwa Media Rodzina. 

Z usług „Sowiej Poczty” DHL Parcel będą mogli skorzystać także wszyscy świętujący premierę książki w piątkowy wieczór, 21 października w warszawskiej Arkadii. DHL Parcel przygotował dla nich specjalne stanowisko, gdzie będą mieli szansę napisać oraz wysłać podanie do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Dla autorów najciekawszych zgłoszeń organizatorzy przewidzieli wyjątkowe nagrody!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się