Świnka – skarbonka to znany symbol oszczędzania, a przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko).
Zobacz również
„Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii – naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami.” – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
„Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę. Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług” – powiedział Wiktor Urban, Kierownik działu Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny – „Wśród badanych reklam najwięcej osób zapamiętało właśnie nasz spot.” – dodał.
PGNiG planuje jednocześnie docierać do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach. Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing