Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Rewolucje na kanale YouTube Lidla

Na kanale Kuchnia Lidla na YouTube wystartowała nowa kampania. Do dobrze znanych gospodarzy, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołącza dwóch nowych prowadzących: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski – oraz finalistka MasterChef – Kinga Paruzel.
O autorze
1 min czytania 2016-10-24

Teraz każdy, kto odwiedzi kanał Kuchni Lidla, będzie mógł zobaczyć jeszcze więcej inspirujących przepisów, kulinarnych wyzwań i nawet włączyć się w ich tworzenie. 

Nowy, odświeżony kanał Kuchni Lidla to nie tylko nowi prowadzący, ale przede wszystkim goście z polskiej sceny YouTube, nowe formaty video oraz połączenie kulinarnej edukacji z rozrywką i humorem.  Na kanale można już znaleźć film powitalny, instruktaże z przepisami wszystkich prowadzących oraz video z udziałem gości specjalnych: StylizacjeTV, Emce2, Olciiak oraz Poszukiwacza. Video ze znanymi YouTube’erami w roli gości pojawiać się będą na kanale regularnie. 

„Kuchnia Lidla jest miejscem inspirowania oraz dzielenia się wiedzą z dziedziny kulinariów. Teraz wchodzimy jednak na jeszcze wyższy poziom – chcemy zaangażować widzów w współtworzenie treści. W szczególności poprzez video, które w komunikacji z odbiorcami stało się bardzo istotne, a my działamy zgodnie z aktualnymi trendami. Darek Gutkowski uzupełni Kuchnię Lidla o proste przepisy na co dzień, natomiast Kinga Paruzel jest specjalistką od kuchni fit. Kontynuujemy współpracę z doskonale znanymi naszym klientom: Karolem Okrasą i Pawłem Małeckim. Jesteśmy przekonani, że wspólnymi siłami, staniemy się najpopularniejszym kanałem kulinarnym na YouTube” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewcz, PR Manager Lidl Polska. 

Amatorzy gotowania będą mogli znaleźć na kanale Kuchni Lidla nowe cykle filmów, m.in.: „Pokaż Lodówkę”, z przepisami ze składników podawanych w  komentarzach przez użytkowników, „Odchudzone Przepisy”, czyli jak przygotować tradycyjne danie w wersji fit oraz pomocne dla wszystkich gotujących „Triki od Kuchni”. Formuła video przyjmie bardziej kreatywną i rozrywkową rolę, nie zabraknie także nietypowych kulinarnych wyzwań. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe filmy oraz postępy kulinarnej, YouTube’owej rewolucji można od teraz śledzić na kanale Kuchni Lidla. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing