eStoreMedia poszerza współpracę z grupą Nestle

eStoreMedia, spółka specjalizująca się w zarządzaniu i tworzeniu multimedialnych treści produktowych na potrzeby e-commerce, rozwija współpracę z grupą Nestle. Po efektywnym wdrożeniu rich contentu dla marki Purina w internetowych serwisach sprzedażowych, na powierzenie obsługi tego obszaru...
O autorze
1 min czytania 2016-10-25

… eStoreMedia zdecydowała się również marka Nespresso.

– Nespresso poszukiwało sprawdzonego partnera, który wzmocni obecność produktów Nespresso w serwisie CENEO. Celem naszej firmy jest zwiększenie sprzedaży ekspresów do kawy w internecie, aby podkreślić swoją obecność na rynku. Swoją wartość eStoreMedia udowodniła już skutecznością swoich działań, podczas współpracy z marką Purina. Liczymy więc na równie dobre efekty – komentuje dział marketingu Nespresso.

Dzięki działaniom eStoreMedia, jakość kart produktów marki Purina w e-commerce znacząco się poprawiła. W niektórych serwisach produkty te wybiły się nawet na czołowe miejsca listy wyszukiwania Google.

– Bardzo cieszy nas zaufanie, którym kolejny podmiot z grupy Nestle obdarza eStoreMedia . – rozpoczęcie współpracy z Nespresso komentuje Rafał Kochański, dyrektor zarządzający, odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent i dodaje – Podczas pracy nad contentem, zawsze szukamy takich rozwiązań, które nie tylko poprawią efekt wizualny obecności marki w sklepach internetowych, ale również pomogą e-shopperom w znajdywaniu produktów naszych klientów i dodawaniu ich do koszyka. Wierzymy, że w przypadku Nespresso uda nam się osiągnąć podobny efekt, jak w przypadku marki Purina. Pierwsze efekty naszych działań można już zobaczyć w serwisie CENEO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

eStoreMedia od 2009 roku, zajmuje się wspomaganiem marketów w prezentowaniu ich produktów w kanałach e-commerce. Obok badań obecności marek w sklepach internetowych oraz mediach typu „3rd-party”, firma oferuje usługę eStoreContent, wspierającą producentów oraz e-sklepy w atrakcyjnym oraz rzetelnym prezentowaniu produktów online. Do tej pory eStoreMedia dostarczała usługi dla takich marek, jak Microsoft, P&G, Nike, czy Nestle.

Słuchaj podcastu NowyMarketing