Dochód ze sprzedaży kanapek będzie przekazany na Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na opakowaniach serów Hochland „Na Gorąco” znajdzie się logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Serowy foodtruck Hochland przez cztery miesiące, od listopada do lutego, będzie odwiedzać miasta w całej Polsce. W jesienno-zimowym otoczeniu, podczas imprez i koncertów, w kurortach zimowych i na stokach narciarskich serwowane będą wyśmienite kanapki z serkami Hochland „Na gorąco!”, ale także pozostałymi serami topionymi i żółtymi z portfolio Hochland. Ciepłe i zimne przekąski będzie można kupić za 5 zł, a dochód z ich sprzedaży wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Szczegóły na profilu FB / Hochland – To jest pyszne!
Zobacz również
Gorące wsparcie Hochland nie może odbyć się bez serów „Na gorąco!”. Te wyjątkowo smaczne sery do zapiekania z pewnością trafią w gusta wszystkich uczestników zaplanowanych imprez i koncertów. Pyszne plastry oraz duża ilość dodatków sprawiają, że Hochland „Na gorąco!” mają intensywny zapach i bogaty smak. Jeden plaster wystarczy, żeby przygotować wyrazistego i smacznego tosta zaledwie w kilka minut! Linia produktów jest dostępna w urozmaiconych, popularnych i lubianych wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.
Produkty z oferty Hochland zawsze były i pozostają blisko konsumentów. Towarzyszą im na co dzień, pomagają szybko przygotować pyszne posiłki i są wszędzie tam, gdzie dzieje się coś inspirującego i dobrego! Dlatego dzięki akcji z foodtruckiem – łącząc przyjemne z pożytecznym – Hochland w oryginalny sposób wesprze 25. Finał WOŚP. Pieniądze zbierane podczas finału zostaną przeznaczone na zakup urządzeń medycznych dla oddziałów pediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorów. Pomoc WOŚP jest naturalnym krokiem wspierającym aktywność marki Hochland!
Zaangażowanie Hochland w 25. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie komunikowane w całej Polsce. Na opakowaniach serków Hochland pojawią się specjalne oznaczenia z charakterystycznym logo Fundacji. Oprócz tego, w listopadzie w prasie branżowej zaplanowano kampanię reklamową, a następnie przewidziana jest kampania w telewizji, prasie, kinie, internecie, komunikacja POS oraz działania PR.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację odpowiada Just, za produkcję spotu Grasp Group, zakupem mediów zajęły się Zenith, Grasp Group i Media Republic, projekt foodtrucka prowadzi K&Y, a działania PR koordynuje Quality PR.