Właściciele najbardziej znanych i największych marek kawowych, takich jak MK Cafe. Polecana przez baristów, Jacobs – Baw się kawą czy Tchibo Polska już dawno zaobserwowali rosnącą popularność małej czarnej. Zdają sobie sprawę, gdzie najwięcej czasu spędza ich potencjalna grupa docelowa i z powodzeniem od kilku lat prowadzą działania w mediach społecznościowych. Mniejsze marki, które wciąż szukają swojego miejsca na polskim rynku, takie jak illy Polska czy Lavazza Polska, również prowadzą działania w najbardziej popularnych serwisach, jakimi są obecnie Facebook i Instagram.
Korzystając z danych pozyskanych z narzędzia Sotrender i bazując na własnych doświadczeniach z pracy z Klientami w mediach społecznościowych, przygotowaliśmy raport Kawowe Lubię to – najefektywniejsze profile marek kawowych na Facebooku, którego celem było sprawdzenie jak radzą sobie marki kawowe na Facebooku, jakie działania prowadzą i jakie są efekty tych działań, które przekładają się na lajki, komentarze i udostępnienia na Facebooku.
Zobacz również
W czołówce raportu znalazły się duże, bardzo znane brandy, takie jak MK Cafe, Inka, Tchibo Polska, czy Jacobs, które swoje profile prowadzą już od kilku lat i inwestują dużo czasu i budżetu w tworzenie treści i ich odpowiednią promocję. Po piętach depczą im już jednak mniejsi gracze, tacy jak Woseba, illy Polska i Lavazza Polska, którzy ciekawymi treściami, pięknymi zdjęciami i interesującą komunikacją starają się zaangażować swoich fanów.
W raporcie znajdziecie:
- informacje, o tym które marki prowadzą najefektywniejsze działania na Facebooku
- ranking profili marek kawowych na Facebooku, gdzie zamieściliśmy wszystkie analizowane wskaźniki
- przykłady efektywnych działań marek kawowych na Facebooku
Raport do pobrania jest tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing