…digital, który staje się kolejnym filarem agencji.
W ten sposób V&P konsekwentnie rozwija swoje struktury i kompetencje marketingu interaktywnego, w ramach których oferuje swoim klientom możliwość działań w mediach społecznościowych, planowanie i realizowanie kampanii oraz produkcji video online.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Arek Legoń, w swojej dotychczasowej karierze pracował z największymi markami – liderami swoich kategorii: KNORR, LIPTON, TYSKIE, SKODA, ŻABKA, ING, NIVEA. Z branża marketingową związany jest od 16 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w sieciowej agencji marketingu zintegrowanego Tequila Polska oraz agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, gdzie sprawował funkcję Dyrektora ds. Strategii. Legoń jest współautorem licznych prac nagradzanych w konkursach reklamy, wielokrotnym prelegentem konferencji oraz jurorem konkursów branżowych – KTR, Media TRENDY, MIXX, KREATURA oraz EFFIE.