Głównym bohaterem personalizowanej książki może zostać każde dziecko, które chcemy obdarować. Aby zamówić taki prezent wystarczy wejść na stronę mikolaj.poczta-polska.pl lub odwiedzić dowolną placówkę Poczty Polskiej i nabyć kod promocyjny, który należy następnie zrealizować na portalu www.jestemwbajce.pl. Po podaniu imienia dziecka i wgraniu jego zdjęcia na portalu rozpoczyna się przygotowanie książki: fotografia zostaje wkomponowana w okładkę i bogate ilustracje opowieści, a imię staje się przedmiotem jej narracji. Książka po wydrukowaniu trafia pocztą do rąk zamawiającego.
Pomysłodawcy akcji wierzą, że tak zaskakujący prezent sprawi dzieciom wiele radości. „Czy Święty Mikołaj istnieje? W tym roku rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Dzieci spotkają się z nim na łamach naszej książki. Jako jej bohaterowie, przeżyją razem z nim fascynującą przygodę, która będzie dla nich źródłem niezapomnianych wrażeń.” – podkreśla Konrad Kacperczyk, twórca start-up’u Jestem w bajce. Książka przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Prowadzona wspólnie z Pocztą Polską akcja pod hasłem Strefa Świętego Mikołaja jest kolejnym projektem B2B realizowanym przez Jestem w bajce. W podobnym zakresie start-up współpracował wcześniej z koncernem Danone.
Zobacz również
Poczta Polska, podejmując współpracę z Jestem w bajce, realizuje strategię, której celem jest systematyczne rozwijanie portfolio nowoczesnych usług dla konsumentów. W ramach akcji Strefa Świętego Mikołaja, oprócz personalizowanych książeczek wykonywanych przez Jestem w bajce, Poczta Polska oferuje list od Świętego Mikołaja oraz personalizowane wideo. Działania PR marki Jestem w bajce oraz akcji wspiera agencja Great Story / Cappuccino PR.
Akcja ruszyła na początku listopada, książki można zamawiać do 11 grudnia br., a cała akcja kończy się w Wigilię zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach