…smaku Pepsi oraz drugiego napoju typu cola i wybrały, który smakuje im bardziej. Wśród uczestników Wyzwania Smaku znaleźli się m.in. świąteczni kierowcy, miłośnicy świątecznych potraw czy elfy. Kampanię wesprą wybrani influencerzy.
Wyzwanie Smaku odbywa się w Polsce od 2013 roku. Właśnie rozpoczyna się pierwsza zimowo-świąteczna edycja akcji, w której wzięło udział osiem grup konsumentów, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Dla każdej z nich, prowadzone są odrębne działania digital. Do akcji przyłączyli się również internetowi influencerzy. W ramach kampanii, powstał spot telewizyjny, za który odpowiada agencja BBDO. Zimowe Wyzwanie Smaku potrwa do końca 2016 roku.
Zobacz również
– Zimowa edycja Wyzwania Smaku ma być szczególna, podobnie jak Święta, które są wyjątkowym czasem w trakcie całego roku. Stąd zainteresowanie aktywnościami i atrakcjami charakterystycznymi dla tego zimowego okresu i zaproszenie do Wyzwania Smaku Pepsi miłośników świątecznych potraw, świątecznych kierowców czy elfów – mówi Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi.
Zimowa odsłona kampanii jest kontynuacją letniej edycji Wyzwania Smaku, w której udział wzięli modelka i vlogerka Zuzanna Kołodziejczyk oraz vloger Poszukiwacz, czyli Adam Knowshow, którzy wcielili się w role wideo-reporterów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach