…wszystkich uczestników w kategorii strategia przywództwa (leadership strategy). Drugie miejsce agencja VML zajęła w kategoriach: bieżąca oferta i strategia oraz kultura korporacyjna.
Niezależny raport, sporządzony i opublikowany przez firmę Forrester Research, Inc., określił osiem agencji w grupie wiodących na rynku i przeanalizował ich ofertę. Forrester zwraca uwagę, że „…[M]arki poszukują nietradycyjnych partnerów jako [agencji] wiodących. Agencje o cyfrowych korzeniach korzystają z tej okazji i sprawdzają się jako najlepsze i najodpowiedniejsze do prowadzenia kampanii klientów w epoce postcyfrowej. Ich przewagą konkurencyjną stanowią duże możliwości techniczne, ukierunkowane na współpracę, przedsiębiorcze nastawienie i gotowość do działania oraz atrakcyjna kultura, bardziej przypominająca klimatem Google niż serial Mad Men”.
Zobacz również
Według raportu „klienci uwielbiają w VML wielokanałową, przyjazną i kreatywną obsługę klienta oraz sensowne i zdecydowane podejście do współpracy. Silna wizja firmy skupia się na zmienianiu sposobu, w jaki marki korzystają z komunikacji i technologii, aby dotrzeć do konsumentów”.
– Wierzę, że ogłoszenie VML „Liderem” w raporcie Forrester Wave: Lead Agencies jest potwierdzeniem naszej pasji i dążenia do bycia wciąż na bieżąco i zachowywania istotnej pozycji w tak szybko zmieniającym się otoczeniu – powiedział Jon Cook, globalny CEO agencji VML. – Klienci szukają partnerów, którzy są w stanie wyjść poza tradycyjny model agencji i dokonać transformacji ich marki – dodaje Jon Cook.
Subskrybenci Forrestera mogą zapoznać się z kompletnym raportem tutaj.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing