Skierowana do młodych ludzi kampania promuję rejestracje kart pre-paid. W prezentowanych w TV i internecie spotach biorą udział znani internetowi infuencerzy. W spocie promującym kampanię można zobaczyć Łukasza Jakóbiaka („20m2 Łukasza”), Paulinę Mikułę („Mówiąc inaczej”), Karola Gązwę („Blowek”), Natalia Szymaniec i Karolina Pielesiak („Szparagi”), Piotr Ogiński („Kocham gotować”) oraz Piotr Skowyrski („Izak”).
Spoty wspiera kapania ATL oraz działania POS w salonach Play. Działania obejmują również kampanię na kanałach youtuberów biorących udział w kampanii, kampanię display oraz social media.
Zobacz również
Kampania komunikuje benefity, które użytkownik karty pre-paid otrzyma po zarejestrowaniu jej w sieci Play (Play na Kartę otrzyma 100 zł na rozmowy i SMS-y, 10 GB internetu i konto ważne przez rok).
Za strategię, koncept kreatywny, realizacje ATL i BTL, a także za działania w social media odpowiada Isobar Polska. Media zaplanował i zakupił Mediacom Warszawa. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a za postprodukcję odpowiada ORKA Studio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing