Idea cyklu Zmienimy Świat jest bardzo prosta: nasza pasja to innowacje i nowe technologie. Wierzymy, że dzięki nim każdego dnia udaje się zmieniać świat na lepsze. Cyklicznie inspirujemy czytelników Antygrupy, czyli popularnych serwisów o tematyce nowych technologii, biznesu i marketingu – Antyweb, NowyMarketing i MamStartup, do dyskusji nad wybraną dziedziną naszego życia. Szukamy pomysłów na usprawnienia i nowych idei. Nawet tych futurystycznych. Autorów najlepszych nagradzamy.
Tym razem partnerem naszej akcji został fundusz Chivas the Venture, który dysponuje kwotą 1 000 000 USD i został stworzony, aby wspierać niezwykłe start-upy, które prowadząc biznes, przyczyniają się do pozytywnej zmiany społecznej.
Zobacz również
– W poprzedniej edycji programu do światowego finału dostał się polski projekt Migam, zwycięzca polskiej edycji. Jest to najlepszy przykład na to, o jakie projekty chodzi w tym konkursie – mówi Grzegorz Marczak z Antyweb – Migam to startup, którego celem jest likwidacja barier między osobami słyszącymi i głuchymi, poprzez tworzenie innowacyjnych narzędzi do komunikacji – aplikacji video-tłumacza. Rozwój narzędzi, jakie tworzy Migam, pomoże zmienić na lepsze życie 72 milionów Głuchych na świecie. Prawda, że piękna idea? Pamiętam pierwszy Startup Fest w Agorze, kiedy pierwszy raz miałem przyjemność spotkać się z Migam – byli absolutnie przekonujący do swojej idei i pomysłu na poprawę smutnej dla Głuchych rzeczywistości. Po latach widać, że determinacja nie zmalała, a Migam wyrasta na firmę z międzynarodowymi aspiracjami.
Ta edycja akcji #ZmienimyŚwiat potrwa do 29 listopada. Oprócz projektów, które już działają i chciałyby skorzystać ze wsparcia Chivas the Venture, szukamy również pomysłów, które zainspirowałyby innych do działania. W ramach tego konkursu mamy dla Was do wygrania smartfon LG G5 SE, który wyróżnia się dodatkowym szerokokątnym obiektywem 135 stopni.
Więcej informacji znajdziecie na stronie ZmienimySwiat.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing