…jak i „Miło Cię widzieć” stanowią elementy całościowej kampanii rebrandingowej innogy Polska (dawniej RWE), prowadzonej przez agencję.
Kampania „Energia się liczy” ma charakter edukacyjny i została przygotowana z myślą o przedsiębiorcach poszukujących dla swoich firm najlepszych rozwiązań z dziedziny zarządzania energią. Osią rozpoczętej właśnie kampanii jest platforma wymiany informacji www.energiasieliczy.pl, której głównym elementem jest cykl pięciu wykładów online, poprowadzonych przez ekspertów reprezentujących szeroko pojętą branżę energetyczną w Polsce. Wykłady będą stanowić dla przedsiębiorców źródło cennej wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań związanych z zarządzaniem, pozyskiwaniem i oszczędzaniem energii. To pierwsza tego typu kampania o charakterze edukacyjnym skierowana do biznesu, realizowana przez innogy w Polsce.
Zobacz również
Rozpoczęta we wrześniu br. kampania rebrandingowa dla innogy Polska przebiega na kilku płaszczyznach, a uruchomiona właśnie platforma w ramach projektu „Energia się liczy” jest jej biznesową odsłoną. Koncept kampanii oparty jest na DNA marki innogy, łączącym w sobie dbanie o energię oraz innowacje, które poprawiają życie ludzi. Stworzyliśmy platformę, która wykorzystując te aspekty umożliwia odbiorcom wygodny, technologiczny dostęp w dowolnym czasie i miejscu do wartościowej wiedzy ekspertów, przydatnej w biznesowej codzienności przedsiębiorców – podsumował projekt Jacek Studziński, Senior Strategy Planner w 180heartbeats + JUNG v MATT.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada kompleksowo za strategię i kreację prowadzonej od września br. kampanii rebrandingowej innogy Polska. W ramach biznesowej odsłony kampanii – „Energia się liczy” – agencja przygotowała projekt, content oraz wdrożyła platformę internetową www.energiasieliczy.pl, a także przygotowała kampanię promocyjną serwisu. W ramach promocji platformy przygotowano m.in. cykl artykułów sponsorowanych poruszających tematykę związaną z energetyką oraz kampanię reklamową w internecie i prasie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing