…Beauty Care(produkty do pielęgnacji). Koncepcja agencji jest obecnie wykorzystywana w komunikacji w Polsce i w siedmiu innych krajach europejskich.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości w obu tych kategoriach produktowych, dotąd jeszcze przez markę Panasonic nie promowanych. Zwycięski pomysł Focus Advantage zawiera parasolową koncepcję dla tych kategorii, spiętą hasłem „Excellence is a sum of small perfections” („Doskonałość jest sumą małych perfekcji”). Zwraca ono uwagę na charakterystyczną dla kultury japońskiej oraz dla samej marki Panasonic dbałość o szczegóły i nieustanne dążenie do perfekcji.
Zobacz również
Agencja zaplanowała i zrealizowała także sesję zdjęciową, a stworzone w jej wyniku kreacje przełożono na materiały do promocji w punktach sprzedaży, na stronie internetowej Panasonic oraz w internetowej kampanii zasięgowej.
W skład Focus Media Group wchodzą, oprócz Focus Advantage, agencja interaktywna Comfitura oraz agencja eventowa Imagine Nation.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]