OPCOM prawdopodobnie pierwszy w Polsce. Innowacyjny projekt dla ŠKODY – „Lubimy zielone!”

W ramach trwającej od połowy września kampanii „Łączy nas ŠKODA”, zrealizowaliśmy dla naszego Klienta unikatowy na skalę kraju projekt. Jest takie miejsce w Warszawie, gdzie można zobaczyć tego efekty. To prawdziwa historia i innowacyjny działanie, które łączy markę, kontekst i odbiorcę.
O autorze
1 min czytania 2016-11-23

Co to takiego? Zapraszamy do obejrzenia making of z realizacji:

O wyjątkowości projektu i samym pomyśle słów kilka dodaje Leszek Łuczyn, Dyrektor Kreatywny OPCOMU:

1. Skąd pomysł na taką realizację?

Pracując dla ŠKODY jako agencja strategiczna w każdej kolejnej kampanii staramy się dodać coś ekstra. Tym razem dostaliśmy zielone (nomen omen) światło na niestandardowe działanie z jedną wytyczną: ma to być OOH. Nasze digitalowe doświadczenie podpowiedziało nam, że najfajniej będzie zrobić coś interaktywnego. A skoro ideą głównej kampanii było wskazywanie tego, co naprawdę łączy Polaków, to szukaliśmy kolejnej cechy nas łączącej w najbliższym otoczeniu OOH. Znaleźliśmy kilka faktów nie do użycia w reklamie oraz… sznury samochodów stojących na czerwonym świetle, w których kierowców łączy jedno: czekają na zielone i zielone ich cieszy. A zielony jest kolorem ŠKODY! Wszystko się idealnie połączyło. Czuliśmy się tak, jakby ten koncept był już od zawsze gotowy i tylko czekał na odkrycie. Jak skarb!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2. Na czym polega jego wyjątkowość?

Kierowcy w Polsce po raz pierwszy stykają się z reklamą, która reaguje na zmianę sygnalizacji świetlnej. Wiemy już, że to zwraca uwagę. Akcja, choć niestandardowa, wpisuje się jednocześnie w koncepcję kreatywną szerszej kampanii obejmującej TV oraz Internet.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

3. Co było najfajniejsze w realizacji projektu?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poznaliśmy wyjątkowych, innowacyjnych ludzi, którzy zgłosili się do realizacji autorskiego rozwiązania technologicznego dla tego projektu. Mamy nadzieję stworzyć coś z nimi wspólnie w przyszłości. Ostatecznie całość zrealizował Screen Network i bardzo nas ucieszyło, że pionierzy digital OOH w Polsce dali się do tego przekonać! Fajne jest przecieranie nowych szlaków. Lubimy to w Opcomie.

Strategia i kreacja: OPCOM
Technologia i media: Screen Network/Mediacom