Co to takiego? Zapraszamy do obejrzenia making of z realizacji:
O wyjątkowości projektu i samym pomyśle słów kilka dodaje Leszek Łuczyn, Dyrektor Kreatywny OPCOMU:
Zobacz również
1. Skąd pomysł na taką realizację?
Pracując dla ŠKODY jako agencja strategiczna w każdej kolejnej kampanii staramy się dodać coś ekstra. Tym razem dostaliśmy zielone (nomen omen) światło na niestandardowe działanie z jedną wytyczną: ma to być OOH. Nasze digitalowe doświadczenie podpowiedziało nam, że najfajniej będzie zrobić coś interaktywnego. A skoro ideą głównej kampanii było wskazywanie tego, co naprawdę łączy Polaków, to szukaliśmy kolejnej cechy nas łączącej w najbliższym otoczeniu OOH. Znaleźliśmy kilka faktów nie do użycia w reklamie oraz… sznury samochodów stojących na czerwonym świetle, w których kierowców łączy jedno: czekają na zielone i zielone ich cieszy. A zielony jest kolorem ŠKODY! Wszystko się idealnie połączyło. Czuliśmy się tak, jakby ten koncept był już od zawsze gotowy i tylko czekał na odkrycie. Jak skarb!
2. Na czym polega jego wyjątkowość?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kierowcy w Polsce po raz pierwszy stykają się z reklamą, która reaguje na zmianę sygnalizacji świetlnej. Wiemy już, że to zwraca uwagę. Akcja, choć niestandardowa, wpisuje się jednocześnie w koncepcję kreatywną szerszej kampanii obejmującej TV oraz Internet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Co było najfajniejsze w realizacji projektu?
Poznaliśmy wyjątkowych, innowacyjnych ludzi, którzy zgłosili się do realizacji autorskiego rozwiązania technologicznego dla tego projektu. Mamy nadzieję stworzyć coś z nimi wspólnie w przyszłości. Ostatecznie całość zrealizował Screen Network i bardzo nas ucieszyło, że pionierzy digital OOH w Polsce dali się do tego przekonać! Fajne jest przecieranie nowych szlaków. Lubimy to w Opcomie.
Strategia i kreacja: OPCOM
Technologia i media: Screen Network/Mediacom