Prowadzona w kluczowym dla branży bakaliowej okresie przedświątecznym intensywna kampania promocyjna ma na celu zwiększenie sprzedaży uznanych produktów HELIO, w tym przede wszystkim bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz bezglutenowych mas do ciast HELIO. Szerokie cross-mediowe działania obejmują czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, a także prasę branżową, lifestylową i kobiecą.
Kampania realizowana jest także działaniami content marketingowymi w Internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediachspołecznościowych. Do wsparcia sprzedaży marka wykorzystuje również reklamę outdoorową w największych miastach Polski. Kampania uzupełniona jest także promocją w punktach sprzedaży.
Zobacz również
Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu intensyfikację sprzedaży produktów HELIO
w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie świadomości marki w dłuższym przedziale czasowym.