Dlaczego kochanie to sztuka? Kilka trudnych słów dla Polaków

Dlaczego kochanie to sztuka? Kilka trudnych słów dla Polaków
Michalina Wisłocka, kobieta niezwykła, która podpowiadała, jak żyć… żeby chciało się kochać. Autorka „Sztuki kochania”, bestsellerowego poradnika z 1976 roku. To właśnie w rocznicę 40-lecia wydania jej książki powstała kampania Kochanie to Sztuka.
O autorze
1 min czytania 2016-12-05

Liczne badania pokazują, że 75 proc. Polaków uważa seks za istotny element związku. Ich zdaniem stanowi to fizyczny wyraz bliskości partnerów i sposób okazywania uczuć. Ale czy jesteśmy z niego zadowoleni? Według badań Śląskiego Uniwersytetu Medycznego aż co czwarta Polka w wieku 20–39 lat nie jest zadowolona ze swojego życia seksualnego, dlaczego? 

Mimo, że w dzisiejszym czasie o seksie, miłości i bliskości mówi się zupełnie inaczej, to okazuje się, że nadal nasza seksualność jest tematem tabu. Wstydzimy się o tym mówić. Wstydzimy się naszych ciał, bliskości. 

Problemy z intymnością możemy rozwiązać bez problemu, ale najpierw musimy zacząć o nich rozmawiać – co okazuje się być problemem. Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego chce nam w tym pomóc, dlatego powstałą ta kampania.

Udział w kampanii był dla mnie małym wyzwaniem, otworzenie się w tak intymny sposób przed kamerą nie jest łatwe. To jednak pokazuje, jak duży mamy problem z ubieraniem w słowa tego co czujemy. Wcielając się w rolę Michaliny Wisłockiej w filmie „Sztuka kochania“, chciałam jak najbardziej oddać jej ducha i styl. Dlatego też, zdecydowałam się na udział w kampanii „Kochanie to Sztuka“, aby zwrócić uwagę ludzi na to, o czym Wisłocka mówiła i jak bardzo podejmowane przez nią tematy są nadal aktualne.“ – mówi Magdalena Boczarska, ambasadorka kampanii, odtwórczyni Michaliny Wisłockiej w filmie „Sztuka kochania”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja ma ośmielić ludzi do swobodnego rozmawiania o swojej seksualności oraz wyrażania swoich potrzeb w relacjach damsko-męskich. Poprzez serię filmów, w których znani artyści i ludzie mediów pokazują, jak ubrać niełatwe dla nas tematy w słowa, organizatorzy kampanii chcą zachęcić Polaków do rozmawiania o swojej intymności. Kampania skierowana jest do wszystkich par, niezależnie od wieku, czy płci. 

Kiedy to zobaczysz wszystko co chciałeś powiedzieć, o co chciałeś zapytać nie musi sprawiać Ci problemu. Po prostu spróbuj..

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kampanii wzięły udział znane z pierwszych stron gazet gwiazdy, aktorzy, modelki: Magdalena Boczarska, Eryk Lubos, Piotr Adamczyk, Karolina Gruszka, Czesław Mozil czy modelka Karolina Malinowska i restaurator Mateusz Gessler.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się






Wszystkie spoty znajdziesz na stronie: kochanietosztuka.pl