Leszczyński z branżą marketingową związany jest od 18 lat. Wcześniej pracował jako Client Service Director, New Business Director i Strategy Director w agencjach Testardo, Testardo Bates, Testardo Red Cell, Polymus, Paralotna, Red8, MSLGROUP. Projektował oraz realizował kampanie dla takich marek i producentów jak: Zelmer, Fortuna, Empik, Ballantine’s, Felix, USP, Nivea, Rexona, Lirene, RWE, Pizza Hut, Paradyż Group, Okocim, Kasztelan, Medicover, Amazon, Wienerberger, Oilatum, Unilever, GSK, BMW i wielu innych.
Leszczyński jest marketingowym pasjonatem i pilnym obserwatorem marek. „Praca to moja pasja, więc sporo czytam o marketingu i komunikacji. Kupuję bardzo dużo książek o tej tematyce i stale poszerzam swoją wiedzę” – mówi Leszczyński.
Zobacz również
Ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki.
W wolnych chwilach uprawia sport: piłkę nożną, tenis, squasha, jeździ na rowerze. Uwielbia słuchać muzyki, posiada 3500 płyt. Jego hobby to zbieranie zegarków – w swojej kolekcji ma ich aż 40. Laureat Kreatury, zdobywca dwóch nagród Effie, Złotego Spinacza. Nominowany do dwóch nagród SABRE Awards.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce