Podczas spotkania będziemy mieli okazję wysłuchać 3 ciekawych tematów.
- Dawid Sokolowski – Ekonomia współpracy
- Rafal Myslinski i Kamil Jakub Natil – Suchar codzienny
- Jan Mian Ożarowski – Snapstars – Snapdzieła, Snapstories i Snapstorytelling – czyli praktycznie o contencie na Snapchacie.
Rafal Myslinski (fafa) – inżynier, który woli tworzyć suchary niż projektować nudne linie produkcyjne. Fafa mieszkał 3 lata w Szwecji, gdzie studiował zarządzanie projektami. W Sucharze Codziennym odpowiada za monetyzację biznesu i rozwój nowych projektów.
Zobacz również
Kamil Jakub Natil (myku) – architekt, który podąża za swoimi marzeniami, dużo podróżuje i tworzy najbardzej suche suchary. Myku ma pełen arsenał ciekawych historii i anegdot, dlatego jest osobą, którą musisz mieć na swojej imprezie. W Sucharze Codziennym zajmuję kreacją i contentem.
Jan Mian Ożarowski – Snapstars – firma specjalizująca się w wielokanałowych kampaniach influencer marketingowych i zarazem Snapchat Creative Studio w jednym, z realizacjami dla takich marek jak Samsung, Play, Forever21, Zozole, czy szwedzkie Happy Socks, na koncie. Twórcy pierwszego kanału pogodowego na Snapchacie (hotornot-snaptv) i autorzy warszawskiego geofiltra Pole Mokotowskie. A Jan Ożarowski to po prostu jeden z twórców Snapstars.
Zaproś swoich znajomych i przyjdźcie na ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Marketing Meeting Łódź. Do zobaczenia!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing