Agencja San Markos rozpoczęła współpracę z firmą Dumel. Współpraca ma charakter długofalowy i polegać będzie na realizacji różnorodnych projektów komunikacyjnych dotyczących produktów z portfolio firmy Dumel. W pierwszej kolejności zadaniem agencji będzie przygotowanie hasła reklamowego marki, stworzenie nowoczesnych layoutów prasowych oraz odświeżenie wizerunku głównego bohatera marki – Dumorysia.
Działania komunikacyjne mają na celu dotarcie do wymagającej i krytycznej grupy docelowej – matek, które inspiracji do zakupu zabawek i akcesoriów dla swoich dzieci szukają, wykorzystując kanały inne niż telewizja.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Dumel, jako importer, ma w swojej ofercie zabawki i akcesoria znanych producentów, które towarzyszą dzieciom od dnia narodzin do momentu, kiedy stają się samodzielne. Marka posiada również własną serię interaktywnych zabawek – Dumel Discovery, które pełnią funkcję edukacyjną oraz pobudzają wyobraźnię dzieci.