W tym roku znajdziemy upominki nie tylko pod choinką. Odpalając skrzynkę mailową czy skrolując swoją tablicę na facebook’u, możemy natknąć się na niespodziewany podarunek. Mikołaj opanował internet, a wszystko za sprawą rozwiązania zaprojektowanego przez firmę Horsefield.
Umożliwia ono wybór jednego spośród 10 kultowych, świątecznych prezentów, opakowanie go w zaprojektowany przez agencję papier i wysłanie wraz z życzeniami do rodziny lub przyjaciół.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Treść i cel prezentów ogranicza tylko wyobraźnia gwiazdorów. Można wysyłać je jako facebook’ową zabawę, zachęcić do odgadnięcia, kto jest tajemniczym darczyńcą czy zasugerować, by poszukał fizycznego odpowiednika pod choinką. Jest to również świetny sposób na wybadanie reakcji na prezent czy obdarowanie dawno niewidzianego przyjaciela, mieszkającego na drugim końcu świata.
Prezent wyślecie (całkiem za darmo) na http://prezent.horsefield.pl/.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego