Akcja adidas #heretocreate to 7 oryginalnych wydarzeń dla kobiet, których głównym celem było dostarczenie niezwykłych emocji oraz pokazanie, że każda dyscyplina sportowa może być inspirująca i kreatywna. Aktywacja została oparta o kluczowe wartości marki adidas Women i była nakierowana na budowanie jej autentyczności oraz aspiracyjności wśród konsumentek, a także liderów opinii i influencerów.
Główną ideą akcji była seria oryginalnych, zamkniętych treningów, które odbyły się w niestandardowych i zaskakujących miejscach Warszawy, łącząc wartości świata sportu z popkulturą. Lokalizacje nie były oczywiste, ale każdorazowo dopasowane do koncepcji kreatywnej treningu, a zarazem inspirujące do stworzenia wyjątkowej oprawy scenograficznej. Przykładowo, na jedną z aktywacji zaadaptowano cały poziom na kultowym parkingu przy ulicy Parkingowej, gdzie surowa przestrzeń i klimat street/underground doskonale wpisywały się w charakter ćwiczeń.
Zobacz również
Na każde z wydarzeń przygotowano dedykowaną oprawę graficzną, inspirowaną danym sportem i jego najbardziej charakterystycznymi elementami. Niezwykle istotną część oprawy stanowiło strukturalne, architektoniczne oświetlenie, eksponującę w tle wybrane punkty lokalizacji. Często było ono całkowicie autorskie i koncepcyjne, jak np. poprzez wykorzystanie reflektorów samochodów lub ognia.
Agencja Allegro odpowiadała za kompleksową produkcję akcji – wybór lokalizacji, aranżacje scenograficzne, kontakt logistyczny z trenerkami oraz działanie w kanale Digital – zbudowanie strony internetowej www.treningi.heretocreate.pl, na której był zamieszczany content photo i video z każdego treningu.
Ze strony Allegro za projekt była odpowiedzialna Katarzyna Smolińska, Senior Event Manager.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing