Drastyczne historie opowiedziane bajkowo (Reklama Dnia)

Drastyczne historie opowiedziane bajkowo (Reklama Dnia)
UNICEF przygotował w zeszłym roku wyjątkową animowaną kampanię, która miała zwrócić uwagę na los małych uchodźców. Choć powiedzenie, że bajka zawiera drastyczną relację, wydaje się być śmieszne, to jednak nie jest kolejna kolorowa historia, a chwytająca za serce i przygnębiająca opowieść.
O autorze
1 min czytania 2017-01-04


Kampania Unfairytale, która zdobyła Grand Prix w Cannes w 2015 roku, opowiadała o Malak, która przeżyła dramatyczną przeprawę łodzią, równocześnie poznaliśmy też historię Mustafy, który pokonał długą drogę do wolności.


W spotach kontynuujących kampanię możemy zobaczyć ich życie w Niemczech. Choć filmy pokazują bohaterów bezpiecznych i stosunkowo zadowolonych, widać, że obecna sytuacja nie jest dla nich łatwa. Nie rozumieją języka, muszą szukać nowych przyjaciół.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niektóre historie nie są dla dzieci. Dzieci nie tylko nie powinny ich poznawać, ani tym bardziej być ich bohaterami.

Na kanałach społecznościowych UNICEF uruchomił inicjatywę #actofhumanity, gdzie zachęca ludzi, by propagowali ideę pomocy wobec uchodźców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania „Głos dzieci”, którą wsparł Robert Lewandowski. UNICEF i UE stworzyły niedawno kampanię “Głos Dzieci”, w której Robert Lewandowski, apeluje o wsparcie dla dzieci dotkniętych kryzysami humanitarnymi. Piłkarz użyczył swojego głosu chłopcu, który stał się ofiarą wojny w Syrii.

 PS 2 

Kolejną ciekawą akcję UNESCO wsparł David Beckham. Tym razem porusza kwestię przemocy fizycznej, seksualnej i emocjonalnej w domach i szkołach. Takie przejawy agresji zostają w głowach dzieci jako znaki, których nie da się usunąć. Zobaczcie: