Student stworzył spot, który zasługuje na bycie oficjalną reklamą adidasa

Student stworzył spot, który zasługuje na bycie oficjalną reklamą adidasa
Nie od dziś wiadomo, że skuteczny marketing musi odwoływać się do emocji. Nie do cech użytkowych produktu, nie do jego ceny ani żadnej innej wymiernej wielkości, ale do emocji. To one są odpowiedzialne za nasze decyzje.
O autorze
1 min czytania 2017-01-05

W spocie „Break Free” student opowiada nam historię pełną emocji. Zobaczcie:

To historia byłego maratończyka zamkniętego w domu opieki. Pewnego wieczoru, kiedy odkrywa swoje stare buty do biegania, postanawia znów poczuć smak maratonu. Chce wziąć znów udział w biegu ubrany w swój stary strój. Jego działania zapalają iskrę życia w pozostałych mieszkańcach domu, którzy postanawiają wesprzeć go w drodze po marzenia. 

Eugen Merher student, który jest reżyserem reklamy, próbował skontaktować się z adidasem, by pokazać im swój spot, jednak producent obuwia, nadal milczy.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inny spot Eugena Merhera, który stworzył z zespołem z Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii jest zwycięzcą konkursu Nivea. W 30-sekundowym spocie zespół przedstawili pierwsze, kroki dziecka jako nawiązanie do lądowaniu na księżycu.

“That’s one small step for [a] man, one giant leap for mankind.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Poniżej znajdziecie inne przykłady reklam mówiących o tym, jak ważne jest podążanie za marzeniami: