Agencja realizuje również projekty krótkoterminowe w zakresie komunikacji, organizacji eventów oparte o istniejące strategie komunikacji.
Trzon agencji tworzą Bożena Wieczorek oraz Agnieszka Oleszczyk. Bożena Wieczorek założycielka i właścicielka LimeLight, doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (m.in. Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. Udział w wielu prestiżowych projektach pomógł jej zdobyć doświadczenie zawodowe i znajomość niezwykle wymagającej i szybko zmieniającej się branży kosmetycznej oraz modowej, a także zrozumienia jak działają one na każdym etapie budowy i realizacji, jeśli chodzi o przekaz i wzajemne relacje na linii marka-media oraz media-klient.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agnieszka Oleszczyk, współwłaścicielka LimeLight odpowiada za komunikację i całościowe planowanie działań z zakresu PR. Związana ze światem mody od 10 lat. W trakcie kilkuletniej kariery w branży PR obsługiwała takie marki, jak: Whirlpool, The Voice of Poland, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Kocham Cię Polsko!, Michał Szulc, Bakalland, Tubądzin, Banki Żywności, Gehwol, Lavard, Menrad the Vision – Joop!, Morgan, Jaguar, Davidoff, L’Wren Scott, Coctail’me czy PRIMAMODA.
W portfolio agencji są takie marki jak Gosia Baczyńska, Michał Szulc, Weave, La Biosthetique Paris czy alessandro International i Konrad Kłos Hair Emergency.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]