Kobiety bohaterkami nowej komunikacji marki merci

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa pralin merci, dystrybuowanych w Polsce przez firmę Storck. Celem działań komunikacyjnych jest wzmocnienie wizerunku merci, jako marki, której bliski jest świat uczuć i emocji związanych z wdzięcznością do drugiej osoby za to, że jest blisko nas.
O autorze
1 min czytania 2017-01-18

Głównymi bohaterkami filmu reklamowego są kobiety przedstawione w różnych, codziennych sytuacjach. merci ma nas skłonić do refleksji na temat szczególnej roli kobiet w życiu każdego z nas. Na co dzień nie zawsze pamiętamy o tym, jak wiele znaczy dla nas pomoc, uśmiech czy dobre słowo koleżanki z pracy, mamy lub babci. W nowym spocie zatytułowanym „Dla wszystkich kobiet, za wszystko, w każdym dniu” merci składa hołd kobietom, za to kim są i jak wiele znaczą w naszym życiu.

Osią kampanii jest 30 sekundowy spot telewizyjny , emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie, m.in.: w serwisie Youtube oraz na platformach VoD. Reklamę zobaczą także widzowie odwiedzający sieci kin: Cinema City, Multikino i Helios.

Kreację kampanii przygowała agencja Pahnke. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj