Galeria Północna, zlokalizowana przy skrzyżowaniu ulicy Światowida i Modlińskiej, będzie pierwszym wielkopowierzchniowym centrum handlowo-rozrywkowym na Białołęce i najbardziej nowoczesnym obiektem tego typu na terenie Warszawy. Na powierzchni ponad 64 tys. mkw. powstanie 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna oraz 11-salowe kino. Inwestorem i zarządcą obiektu jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano
na III kwartał br. Elementem wyróżniającym Galerię Północną są zaawansowane rozwiązania ekologiczne, potwierdzone prestiżowym certyfikatem LEED Gold (Leadership in Energy
Zobacz również
& Environmental Design), przyznawanym budynkom spełniającym wysokie standardy dotyczące zielonego budownictwa. Projekt centrum oraz jego użytkowanie są całkowicie bezpieczne dla środowiska, pozwalają zaoszczędzić zasoby naturalne oraz pozytywnie wpływają na zdrowie pobliskich mieszkańców. Naturalny ogród znajdujący się na dachu stanowi zielone płuca Białołęki, dzielnicy, która swoim klimatem i terenami zielonymi przyciąga coraz więcej Warszawiaków.
Troska o środowisko i relaks w otoczeniu natury będą stanowiły także motyw przewodni strategii marketingowej, tworzonej dla Galerii Północnej przez TBWA. Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę nowej galerii handlowej, obejmującą działania ATL i BTL, zaplanowanie całego kalendarza eventowego na pierwszy rok działalności obiektu oraz wszelkie działania reklamowe. W ramach działań promujących galerię przewidziane są kampanie z zakresu OOH, aktywności w prasie, internecie i mediach społecznościowych oraz eventy i akcje specjalne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]