Nowe twarze w FFW Communication

Z początkiem roku do zespołu agencji content marketingowej FFW Communication dołączyły dwie osoby: Joanna Kurowska, która objęła stanowisko moderatora social media oraz Anna Kućma - junior graphic designer.
O autorze
1 min czytania 2017-01-19

Joanna Kurowska poprzednio zajmowała się obsługą klienta online oraz moderowała kanały Social Media (Facebook, Instagram, Twitter) marki H&M.

W FFW Communication będzie odpowiadać za moderację kanałów społecznościowych m.in. dla marek: Lenovo Moto Polska, Pioneer Polska, Le Grand Bikes.

Anna Kućma do FFW Communication przeszła z Lemon Sky JWT, gdzie tworzyła grafiki  do mediów społecznościowych, bannery, reklamy outdoorowe i strony www. FFW zasili zespół grafików, pracujących dla kluczowych klientów agencji.

– Social media to znakomity kanał do promocji wartościowego contentu. Nasz zespół ponownie poszerza się o młode, twórcze osoby, które chcą łączyć rozwijanie swoich pasji z rozwojem umiejętności biznesowych – mówi Krzysztof Małecki, CEO w FFW Communication

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja FFW Communications prowadzi rozbudowane kampanie 360°w segmentach B2B, mass market i w komunikacji wewnętrznej. Wykorzystuje przy tym narzędzia i rozwiązania z wielu obszarów marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing