Joanna Kurowska poprzednio zajmowała się obsługą klienta online oraz moderowała kanały Social Media (Facebook, Instagram, Twitter) marki H&M.
W FFW Communication będzie odpowiadać za moderację kanałów społecznościowych m.in. dla marek: Lenovo Moto Polska, Pioneer Polska, Le Grand Bikes.
Zobacz również
Anna Kućma do FFW Communication przeszła z Lemon Sky JWT, gdzie tworzyła grafiki do mediów społecznościowych, bannery, reklamy outdoorowe i strony www. FFW zasili zespół grafików, pracujących dla kluczowych klientów agencji.
– Social media to znakomity kanał do promocji wartościowego contentu. Nasz zespół ponownie poszerza się o młode, twórcze osoby, które chcą łączyć rozwijanie swoich pasji z rozwojem umiejętności biznesowych – mówi Krzysztof Małecki, CEO w FFW Communication
Agencja FFW Communications prowadzi rozbudowane kampanie 360°w segmentach B2B, mass market i w komunikacji wewnętrznej. Wykorzystuje przy tym narzędzia i rozwiązania z wielu obszarów marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing