Reebok jako marka zaangażowana chce pomagać w przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym, a sprawność fizyczna jest najlepszą drogą do odblokowania siebie. Pomaga budować swoją tożsamość i kształtować nasze życie.
Spot pod hasłem „Hands”, trwający ponad minutę, pokazuję, że w bliznach, ranach i krwi nie raz jest opisane ludzkie życie. Tytułowe ręce są metaforą zmian, które zachodzą w życiu człowieka, kiedy ten staje się bardziej odważny, otwarty, a także pewny siebie.
Zobacz również
Za kreację spotu odpowiada agencja Venables Bell&Partners. Spot wyreżyserował Diego Contreras, produkcją zajęła się firma Bullitt.
PS
W ramach działań akcji „Be more human” Reebok ma na swoim koncie inne spoty, które równie silnie stawiają na rozwój. W ramach działań PR podczas kampanii, Reebok realizuje aktywację #escapezone, której hasłem przewodnim jest wychodzenie poza swoją strefę komfortu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
W 2016 roku Reebok rozdawał darmowe pary butów. Nie za darmo, oczywiście. Przechodnie musieli pokazać, że są wystarczająco szybcy, żeby je nosić. Akcja miała miejsce w Sztokholmie zorganizowała ją marka Reebok wspólnie z agencją Animal. Zobaczcie!
PS 3
Powyższa akcja, to nie jedyna, która odbyła się w Sztokholmie. W lutym kiedy schody w metrze nie działały Reebok i kilka miejscowych klubów crossfitowych pomagało znosić ludziom walizki, zwierzęta, a nawet samych ludzi!
PS 4
Reebok zachęcał również, w dość nietypowy sposób, by robić w życiu nieszablonowe rzeczy. Inspirujaca reklama z udziałem… kurczaka?