Wybierz swoją rzeczywistość – kampania Mitsubishi ASX 2017

Pod hasłem „Rozpocznij przygodę” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek Mitsubishi ASX 2017. Odświeżony bestseller spod znaku Trzech Diamentów jest kolejną interpretacją koncepcji identyfikacji wizualnej „Dynamic Shield”.
O autorze
1 min czytania 2017-01-27

 Model produkowany w Japonii wyróżnia najlepszy na rynku napęd na 4 koła, niezawodne i oszczędne silniki, komfortowe wyposażenie i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Zmiany objęły również wnętrze i wyposażenie pojazdu.

Trzytygodniowe działania promocyjne zostały podzielone na dwa etapy i mają na celu zbudowanie świadomości nowego modelu, poinformowanie klientów o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną. Nowy model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media.

Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Mitsubishi ASX w wersji modelowej na 2017 rok została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część kampanii miała na celu zaproszenie klientów na Dni Otwarte, gdzie swój debiut miał odświeżony model. Firma na tę okazję przygotowała spot 15’’ emitowany w telewizji i radio.

Drugi etap miał na celu budowanie świadomości nowego modelu oraz poinformowanie o niskiej racie miesięcznej, co zachęci klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Kampania zasadnicza wykorzystywała spoty 30’’ emitowane w TV i radiostacjach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przekaz skierowany jest zarówno do nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów, w tym także przedsiębiorców , którzy mogą liczyć promocyjne finansowanie modelu ASX 2017 w programie Business Contract z miesięczną ratą już od 675 zł.

Kampania jest realizowana w najbardziej efektywnych kanałach komunikacyjnych: TV, internecie, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także prasie i radio. Ponadto marka uruchomiła innowacyjną stronę z konfiguratorem 3D, a formaty wykorzystują video 360 stopni. 
Kampanię „Wybierz swoją rzeczywistość” na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Imagine, Schulz, Bluerank i Kalicińscy.com. Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się