Old Spice przywróciło w nowym spocie legendarnego mężczyznę, w którego rolę wcielił się Axel Kiener. Nowe reklamy mają być pocieszeniem, jeśli mężczyźni poczują się rozczarowani innymi reklamami wyświetlanymi podczas Super Bowl.
Kampania pod hasłem „Don’t smell yourself short” ruszyła w Internecie w środę, a w telewizji widzowie zobaczą ją w najbliższą niedzielę. 60 sekundowy spot, w którym tytułowy „Jungle Hero” rozmawia z gorylami, będzie kosztował markę ok. 10 mln $.
Zobacz również
Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy z Portland.
Najnowsza kampania Old Spice to nie pierwsza, w której udział brał Axel Kiener. Poprzednie reklamy z jego udziałem możecie zobaczyć poniżej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Widzieliście już najdziwniejszą reklamę w dorobku Old Spice? Jeśli nie, zobaczcie:
PS 3
Wiecie jak zmienił się wizerunek i przekaz Old Spice’a na przestrzeni lat w USA? Jeśli nie, przeczytajcie → tutaj.