Obecna w Polsce od 1997 roku marka Velvet, jest jedną z najważniejszych na rynku produktów higienicznych takich jak papier toaletowy, nawilżany papier toaletowy, chusteczki higieniczne i uniwersalne, ręczniki papierowe, chusteczki nawilżane dla dzieci, płatki i patyczki kosmetyczne. Produkty Velvet są doskonale znane przez konsumentów ze swojej miękkości i komfortu, który zapewniają każdego dnia, w domu, pracy, szkole, podróży i na spacerze. Marka Velvet bardzo dynamicznie się rozwija i każdego roku wprowadza nowości, które odpowiadają na trendy i potrzeby konsumentów.
Nową, rocznicową kampanię reklamową zaplanował dom mediowy Zenith. Natomiast za kreację i nadzór nad produkcją spotów reklamowych odpowiadał Concept House. Kampania telewizyjna jest zaplanowana w stacjach ogólnopolskich, w kanałach głównych i tematycznych. Ponadto spoty będą emitowane w VOD oraz na profilu facebookowym marki „Świat Velvet”. Hasłem kampanii reklamowej jest „Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu”. Marka Velvet pomaga nam w życiu, ułatwia codzienne zadania, towarzyszy w chwilach wzruszenia i radości, kiedy śmiejemy się do łez. Pomaga pielęgnować delikatną skórę najmłodszych.
Zobacz również
Marka Velvet z okazji dwudziestolecia na rynku przygotowała rocznicowe opakowania produktów, a także specjalne promocje dla konsumentów.
W lutym 2017 roku rusza także kampania PR, która została zaplanowana przez Agencję PR Room. Działania skierowane do mediów są spójne z hasłem kampanii „Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu”, pogłębione o ciekawe tematy związane z najnowszymi trendami konsumenckimi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]